Monday, April 24, 2006

Říká se, že kočky jsou velice delikátní zvířátka! Jo, věřím tomu, po těch létech, co spolu žijeme pod jednou střechou. Nikdo z mých tří chlupaťoučtích neusedne do kálecí misky, jsem-li já nablízku, i když své bedýnky mají ve stejné místůstce, co je naše lidské (vlastně úplně nelidsky omezené WC!). Pod ocasem se také čistí také jen tu a tam a v dobré náladě, pod mým dohledem. Ale s vypouštěním povětří, to je jiná! Tuhle můj Obláček (zatímco já tu psala láskyplné pasáže o kocourech) pojedl a když jsem svou práci skončila a přešla plynule do obýváku k četbě, ulehl za mými zády a zaklímal se. Co z křehkého tílka nádherného perského kocoura náhle vyšlo? Prachsprostý PRD! Lekla jsem se, div jsem málem nadskočila! A ten andílek v kočičí podobě, milovaný Obláček? Jen rozevřell uplakané oči ušlechtilýách perských koček a pravil "Mňau!"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home