Sunday, April 30, 2006

Dnes zase perlil Zrzek! Využívám prodlouženého víkendu jako snad každá pracující ženská - abych si více a v menším spěchu uklidila v bytě. Jenomže kočky to štve. Milují, když je doma klid. Na vrcholu blaha jsou, když mne popadne líná a nějakou dobu jen posedávám u televize nebo čtu, to mi hned střídavě skáčnou na klín pro pomazlení a nakonec se někam stahnou a začnou blaženě vyspávat. Jenomže já se konečně odhodlala uklitir zimní obutí a oblečení a to u nás doma znamená vykramařit kdeco! No a Zrzek mi začal udatně pomáhat. Přirozenou kočičí lenost a ospalost přemohla zvědavá, u všeho musel být, všeho se dotknout čumáčkem nebo prackou, do připravené krabice na boty si vlezl sám, větraný šatník také zvizitýroval, několik zimních bund a kabátů přitom shodil... Dobře počítáno, úklid, který jsem odhadovala tak na hodinku mi s jeho zákroky trval skoro dvojnásobek. Naštěstí se tou asistencí tak unavil, že padl a v tuto chvíli spí za mými zády jako dřevo. Ale já úklidu nechala a šla si raději sednout k počítači, protože se odněkud vynořili ti druzí dva, až pěkně odpočatí a naladění do lumpáren!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home