Tuesday, January 23, 2007

Také vám leze na nervy, že vám kočky okusují domácí rostliny? Mně strašně! Jednak se kytkám u nás moc nedaří a když se mi povede vypěstovat to málo, kterému nevadí náš tmavý a zaplynovaný byt, ožerou mi to naši tři výtečníci. Když jim chci v misce pěstovat zvlášť pro ně obilíčko, spasou ho jako syslové ještě v zárodku a osení zajde. Trávu a různé šlahounatké rostliny k okusování jim mohu nosit jen v létě. V květinářstvích se sice poslední roky prodávají takové roztomilé trsy, kterým se říká tráva pro kočky, ale stojí přes stovku a nevydrží víc než několik dnů, je to tedy hodně luxusní legrace. A bez zeleně v žaludku kocouři špatně tráví a občas blinkají. Naštěstí je v prodeji také něco, na co jsem v poslední době viděla několikrát reklamy v televizi - a ačkoli jinak reklamy upřímně nesnáším, tuto jsem ocenila. Jde o kočičí granule, obohacené nějakou zelení tak, že kočky potom už žádnou trávu nebo obilíčko nepotřebují! Zprvu jsem vlastně té reklamě ani moc nevěřila a zkusila jsem to doma čistě ze zoufalství. Ale fakt, je to príma - říkám já, ale hlavně Mourek, Zrzek i Obláček.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home