Wednesday, October 11, 2006

Obláček je modrý perský kocour, o tom už jsem se zmínila. Přestože se k nám do domácnosti dostal ze dverka jako vyhozenec nebo uprchlík (tohle se nikdy nepodařilo objasnit), má v sobě nenapodobitelnou důstojnosnost všech perských koček a někdy přímo zpupnou pýchu v obličeji, asi na všechny ty urozené generace svých předků, jejichž stopy sahají až do starobylého Egypta. V poslední době chodí po bytě ještě důstojněji a elegantněji, co se mi ho několikrát podařilo bez velikých problémů vyčesat. Ačkoli pod srstí je to stále ten drobný, křehký kocourek, kterému jsme právě proto začali říkat Obláček, chlupy po těle má nadýchané do obrovské koule a mohutný chvost jako obří veverka. Když tak chodí po bytě, pyšně ho nadnáší nad huňatými "kalhotkami" zadních nohou. Tuhle jsem pracovala se samolepkami a jejich odstřižky se mi dařilo
docela hojně upouštět na koberec. Myslela jsem, že umřu smíchy, když kolem mne znenadání produsal kamsi Obláček a celé tělíčko i ocas měl obalené bílými lepícími kousky. Vypadal jako neforemný uhánějící vánoční stromeček.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home