Sunday, March 30, 2008

I když je chvílemi ještě zima k zalknutí, je jaro, to je jasné! Na mých třech kočičích miláčcích je to znát! I když jsou vykastrovaní (ale ano, sypu si hlavu popelem, mrzí mě, co jsem s nimi provedla, ale představte si, že vám v normálním bytě 3+1 pobíhají silně pohlavně cítící kočičáci a značkují podle své přirozenosti), zmatků je u nás dost. Obláček a Mourek na jaro jaksi rezignují. Má to co činit s jejich nepřirozenou kastrací, která je zbavila všeho, ale to jsem netušila, když jsem u příslušné paní doktorky ty zákroky platila. Zrzek měl štěstí. Jeho si už podal tým špičkových doktorů. Proto také Obláček a Mourek vypadají zezadu docela jko kočičky, ale Zrzek se navenek skví všemi kocouřími atributy, jako by měl i to, co nemá. Jenomže - i tohle má svůj háček. Obláček i Mourek jaro neprožívají, je jim zcela lhostejné. Ale Zrzek, hrom ho za to bac, Zrzek je jiný. Poslední týdny vysedává u našeho zamřížovaného kuchyňského okna do dvora, toužebně úží tvář a pomňoukává. Nic na tom nemění fakt, že paní situace jsem já, hladím ho po celém buclatém tělíčku a říkám mu: "Nenamlouvej si, miláčku, já tě za žádnou nevěstou nepustím, jen bys od ní chytil blechy!" Ale je mi ho líto! Proč nemůžu žít v malém domečku uprostřed přírody a toužit s Machem a Šebestovou: ... ať je koček milión."

0 Comments:

Post a Comment

<< Home