Friday, May 26, 2006

Dnes ráno nám dovezli nový lux neboli vysavač. Hm, to vlastně také není výstižné, portože on je ještě navíc myč podlah a šamponovač koberců i čalouněných míst. To všechno ale vůbec není důležité. Vybrala jsem si určitý typ tohoto domácího pomocníka na internetu, objednala... dorazil mladičký kurýr z těžkou krabicí - a mí tři kocouři rázem zmizeli! Ještě před okamžikem Mourek důležitě vartoval na židli za vstupními dveřmi, Zrzek se roztahoval v předsíni na růžovém koberečku v předsíni a Obláček s elegantní nedbalostí očichával obrovskou vázu se sušenými květy tamtéž. Ale v okamžiku kdy zazvonil bzučák z ulice, tu mojí trojku posedl amok a zmizela. No, převzala jsem obrovskou krabici, zaplatila a podpisem stvrdila to své, začala jsem rozbalovat... a kocouři obživli ze svého zakletí. Najednou tu byli všichni tři s dychtivě napřímenými čumáčky: "Co, co se tady zajímavého děje? Jů, to je obrovská bedna! A co je v ní, cos nám to, mámo, koupila pro radost? "
No jen počkejte, vy zbabělí zmetci! Já si důkladně přečtu návod a pochopím, jak funguje tahle příšera jako vystřižená z Hvězdných válek. Potom já dám vplen všechny naše koberce a čalouněný sedačky - a vy se z toho hrůzou opotíte až pod ocasy!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home