Sunday, February 25, 2007

Mourek je mamlas. Vím to o něm dávno, dnes se ale extra vyznamenal. Moc rád sedává na pračce. navykl si to kdysi, když jsme měli ještě starou Tatramatku, horem plněnou, ta trochu hřála, takže tak chodil vysedávat, když byla v provozu a nahříval si tam bříško. Postupně si to místečko zamiloval a chodívá tam spát i když pračku máme dávno jinou. jelikož se také plné horem, nic moc se nezměnilo. Prečku vždycky nechávám otevřenou, aby mohla větrat, ale právě pro to horní plnění přes její zející otvor házím ručník a přes něj dávám o něco užší desku, aby do ní náhodou něco nespadlo. Mourek na to hřeší. Buď dřepí na pračce peroucí nebo si vyčká, až bytáhnu prádlo a "ustelu" a hupsne. jenomže dnes se přepořítal. Měla jsem moc práce, byla jsem roztržitá. Prádlo jsem vyndala, pověsila, ale dát na místo ručník a desku, to už jsem zapomněla. No a Mourek mi věřil, o ničem se nepřesvědčoval a skočil. Přišli jsme na to tak, že se začal rozléhat z koupelny prapodivný kravál a když jsme doběhli, buben pračky se otáčel tu k jedné, tu ke druhé straně. Ještě štěstí, že otevřená dvířka bránila pravidelnému otáčení, jinak by snad Moureček v bubnu šlapal kolem dokola, jako křečci ve svém kolotoči.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home