Wednesday, February 07, 2007

Zablokovala se mi páteř. To se mi stává často, v zimě ještě častěji, ačkoli jsem navlečená v tolika vrstvách ošacení, že bych si nezadala s urostlou cibulí. Ta závada má kromě značné bolestivosti ještě to negativní, že se mi špatně uklízí po kocourech, nemohu se pořádně ohnout k jejich kálecím miskám a ani upouštět jejich nakrájené maso na porcelánovém talířku z náklonu, čili s výšky tak půl metru, se mi nezdá optimální. Léčba moc nepomáhá, maximálně tu bolest jen tak někam zažene. Teplo je větší pomocník, mám proto už léta elektrickou dečku. I tentokrát jsem si ji rozprostřela do postele pod kříž. Jinak v ložnici moc velké teplo nemám, lítá mi tlak, nemohu dýchat... no znáte to, ty neduhy stáří, kdy jeden potírá kontruje s tím druhým. No jo, ale Zrzek miluje teplo, bez něj ani ránu! A miluje mne! Rád spává v mé posteli. Poměrný chlad posledních dnů ho vyhnal do kžesla poblíž kamen, ale dokázal se udržet v obraze! Včera v noci se ke mně přitřel, extaticky vrněl, hlavičku nastrkoval a tlačil se na mne... co si myslíte, že ten zmetek chtěl? No jasně, zaregistroval zdroj tepla a okamžitě mně z něj začal láskyplně vytlačovat!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home