Saturday, March 24, 2007

Vždycky jsem si říkala, jak praštěné jsou paničky, které svým kočičkám nabízejí chromované postýlky a krajkové polštářky a záclonky lehké jako dech. Jenomže Zrzek, ten mi to všechno osvětlil. Zrzek si jako kterýkoli kacou dovede položit pracky na zem a na ně hlavičku, ale nečerpá z toho nijaké potěšení, vrtí se a ve spánku čumí, prostě s tím má potíže. Tuhkle jsem našla u popelnice polštářek s obrázkem seriálových figurek Chipa a Dalea. Nemohla jsem ho tam nechat, polštářek jsem donesla domů, vyprala a usušila. A když jsem viděla, jak se Zrzek podivně vrtí ve spánku na své dece, polštářek jsem mu tam nakonec nastražila. Obydlel si ho okamžitě, obejmul packami, spinknul si na něm! Prostě je to asi tak - kočky mají rády něco pod hlavou, stejně jako lidé! Proto, že se nedovedou polštářku zmocnit, proto je snad nikdo nesoudí. Prostě mají rády... a lidé mají rádi zase je!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home