Tuesday, July 25, 2006

Tři chlupaté kocoury doma míti - to se rovná neustálému nepořádku, nedá se nic dělat. Vysavač u nás si nemůže naříkat na nedostatek práce. Snad ho to těší, smysl předmětu by měl spočívat v jeho využitelnosti. Jak prohlašuje toustovač ze seriálu Červený trpaslík, "toustuji, tedy jsem!" A ochotně se dokolečka každého vyptává, zda by si nedal toust. Vysavač se mně ještě nikdy nezeptal "Nepřeješ si vyluxovat celý byt? " Ani já se ho neptám, zda je k tomu ochoten. Luxuji denně, protože je to holá nezbytnost. No, když jsem řekla holá... Tu a tam je srsti na vlněných kobercích víc než dost, jmenovitě na jaře a na podzim, když moji miláčkové línají. Luxuji a nadávám: "Jen počkejte, oholím vás dohola, udělám z vás kočky sfinx!" Kočky sfinx jsou prý velmi milé a přítulné, nic to ale nemění na faktu, že vypadají jako kombinace zdivočelých gremlins, psího naháče a nějaké kosmické příšery, nemají totiž srst. Moji kocouři zaručeně nikdy neviděli kočku sfinx. Musí ale nějak tušit, jak hanlivé by bylo je připodobnit takovému obrazu. Zalezou do koutů a posupně na mne koukají.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home